Peter Stämpfli és un artista conegut, valorat i cotitzat especialment a França, Suïssa, Bèlgica i els Estats Units.
És el mes enlairat de tot el Penedès. Està situat a una altura de 781 metres sobre la "dent" del Montmel, que mira de cara al Camp de Tarragona.
Les restes del castell de Marmellar i l'església de Sant Miquel formen un conjunt encimbellat a 380 m d'altitud al mig de la vall.
Casa-taller del pintor i escriptor Santiago Rusiñol (1861-1931) la qual es va convertir en museu públic l'any 1933 pel llegat de l’artista a Sitges.
El Palau de Maricel, la joia noucentista per excel·lència de Sitges.
El Museu de Maricel, l'esplendor de l'art en un contenidor únic.
El Museu Romàntic Can Llopis es troba situat en un edifici d’estil neoclàssic, construït el 1793.
El Reial Monestir de Santes Creus, una de les senyories més extenses i influents de la Corona d'Aragó.

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025

Ara és temps de…

Experiències per a tots