Natura i paisatges

Autor_Carles Fortuny

La natura que conforma el paisatge. El Penedès és entorn i natura

El Penedès són boscos, vinyes i platges. Amb aquests tres ingredients seria impensable no gaudir del millor que tenim: la natura que ens envolta. 

El Penedès és un destí magnífic per i gaudir de la natura que ens envolta. La seva geografia i ubicació única fa que sigui possible viure-la en diferents expressions: bosc, vinya i platja. Tot i que la més representativa, n’és la vinya, amb grans extensions de terra que conformen un mar de color verd a la primavera i de colors càlids a la tardor.

A més, el Penedès compta amb paratges naturals singulars com el Parc dels Talls a Vilobí del Penedès, les Dous, el Parc Comarcal d’Olèrdola, les platges del Garraf, la Serra del Montmell, les Deus o el Parc del Garraf i el Parc del Foix, des d’on, a més, es pot gaudir d’unes vistes a Montserrat úniques. Cadascun d’aquests punts és diferent i singular respecte a l’altre i és un autèntic regal poder-los gaudir tots a tants pocs quilòmetres de distància. El Penedès és natura. Viu-lo per viure-la!  

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Ara és temps de…

Experiències per a tots