És el mes enlairat de tot el Penedès. Està situat a una altura de 781 metres sobre la "dent" del Montmel, que mira de cara al Camp de Tarragona.
El castell de Cubelles, conegut com el casal dels marquesos d'Alfarràs, està situat al municipi de Cubelles, a la comarca del Garraf.
Les restes del castell de Marmellar i l'església de Sant Miquel formen un conjunt encimbellat a 380 m d'altitud al mig de la vall.
El Museu de Maricel, l'esplendor de l'art en un contenidor únic.
El Museu Romàntic Can Llopis es troba situat en un edifici d’estil neoclàssic, construït el 1793.
Casa-taller del pintor i escriptor Santiago Rusiñol (1861-1931) la qual es va convertir en museu públic l'any 1933 pel llegat de l’artista a Sitges.
El Palau de Maricel, la joia noucentista per excel·lència de Sitges.
Peter Stämpfli és un artista conegut, valorat i cotitzat especialment a França, Suïssa, Bèlgica i els Estats Units.

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots