Codorníu és sinònim de la història d’una família de viticultors que es remunta al segle XVI. És l’empresa familiar més antiga d’Espanya i una de les més antigues del món. L’edifici modernista de Puig i Cadafalch és des de 1976 Monument Històric Artístic.
És una bodega al cor del Penedès, on la seva història explica l’apassionant vida del seu fundador. Producció limitada de Vins: Certificació de Vins de Finca.
La nostra intenció es trencar amb l’enoturisme clàssic, amb tallers i experiències gastro basats en el slow travel.
Oferim una visita guiada primerament per l'exterior de la casa i el celler on expliquem la història de la família i els seus orígens a més a més de
El celler, rodejat de vinyes, és un emplaçament únic per viure una experiència completa que fusiona vi i gastronomia. Visites exclusives, tastos i maridatges
Visitar el celler de Cava Rovellats és conèixer de prop la història d´una terra, d´una família i d´una manera personal de fer grans caves de llargues criances.
Som artesans del temps. Treballem les nostres terres ininterrompudament des de mitjans del segle XIX Som la cinquena i sisena generació d’una família
Celler familiar que practica viticultura artesana i ecològica.

Descobrir

Llocs d'interès

Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Avinyonet del Penedès
21, 25, 26 i 28 de desembre 2025 - 1 i 4 de gener 2026
Vilobí del Penedès
Parc dels Talls
14 de desembre
Gelida
13 de desembre
Gelida
22 de febrer, 31 de maig, 30 d'agost, 29 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots