És el mes enlairat de tot el Penedès. Està situat a una altura de 781 metres sobre la "dent" del Montmel, que mira de cara al Camp de Tarragona.
Les restes del castell de Marmellar i l'església de Sant Miquel formen un conjunt encimbellat a 380 m d'altitud al mig de la vall.
Casa-taller del pintor i escriptor Santiago Rusiñol (1861-1931) la qual es va convertir en museu públic l'any 1933 pel llegat de l’artista a Sitges.
El Museu Romàntic Can Llopis es troba situat en un edifici d’estil neoclàssic, construït el 1793.
El Museu de Maricel, l'esplendor de l'art en un contenidor únic.
El Palau de Maricel, la joia noucentista per excel·lència de Sitges.
Peter Stämpfli és un artista conegut, valorat i cotitzat especialment a França, Suïssa, Bèlgica i els Estats Units.
Guillem II de Claramunt i el Castell de Claramunt

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilobí del Penedès
23 de novembre
Vilobí del Penedès
Parc dels Talls
14 de desembre
Sant Quintí de Mediona
9 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots