Les restes del castell de Marmellar i l'església de Sant Miquel formen un conjunt encimbellat a 380 m d'altitud al mig de la vall.
L’artífex d’aquesta obra va ser el veí de l’Arboç Joan Roquer i Marí. Desprès del seu viatge de noces a Andalusia, els adinerats esposos recent casats
És el mes enlairat de tot el Penedès. Està situat a una altura de 781 metres sobre la "dent" del Montmel, que mira de cara al Camp de Tarragona.
El Centre de Restauració i Interpretació Paleontològica està situat al municipi dels Hostalets de Pierola

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Ara és temps de…

Experiències per a tots