Peter Stämpfli és un artista conegut, valorat i cotitzat especialment a França, Suïssa, Bèlgica i els Estats Units.
El Castell de Tous ocupa un turó clau en el domini dels passos entre la conca d’Òdena i la Conca de Barberà
Casa-taller del pintor i escriptor Santiago Rusiñol (1861-1931) la qual es va convertir en museu públic l'any 1933 pel llegat de l’artista a Sitges.
El Palau de Maricel, la joia noucentista per excel·lència de Sitges.
El Museu Romàntic Can Llopis es troba situat en un edifici d’estil neoclàssic, construït el 1793.
El Museu de Maricel, l'esplendor de l'art en un contenidor únic.
Castell del segle X, amb construcció templera del XIII i dues torres del XV, Encinglerat damunt l’antic camí de Sant Quintí a Sant Joan de Mediona, durant segles va vigilar aquest enclavament estratègic.

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
4-6 juliol
Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots