SLOW LIFE CAVA El cava necessita temps per esdevenir un Gran Cava. I les persones, també. Cava Guilera és un petit celler familiar del Penedès
Viticultors i elaboradors de vins i caves ecològics. Som un celler familiar amb un passat vitivinícola que es remunta al segle XVI.
La nostra intenció es trencar amb l’enoturisme clàssic, amb tallers i experiències gastro basats en el slow travel.
Després d’una llarga tradició en l’elaboració de caves familiars, la passió i la inquietud de Joan Carol el porten l’any 1996 a fundar Cellers Carol

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots