La família de viticultors Recaredo ha seduït els amants de la gastronomia i a especialistes en vins amb els seus vins escumosos de qualitat CORPINNAT.
Celler familiar que practica viticultura artesana i ecològica.
El nostre celler és part d'una tradició vitivinícola mil·lenària ja que les nostres vinyes es conreen des del 1.126.
Som un celler familiar amb una història vitícola que es remunta a 1790, amb vinyes plantades dins el Parc Natural del Foix i on les enòlogues son 2 dones cunyades enamorades del món del vi.
El nostre celler neix arrel de la nostra pasió per la natura a la vall de el Montmell. Allá es troben les nostres vinyes i les nostres instalacions.
Visitar el celler de Cava Rovellats és conèixer de prop la història d´una terra, d´una família i d´una manera personal de fer grans caves de llargues criances.
Visita els nostres cellers de Sant Sadurní d'Anoia i descobreix l'art de l'elaboració del cava, la nostra gastronomia i la cultura mediterrània
Unes vinyes amb molta història, ja que entre elles es troben els vestigis del que en el seu dia va ser la Via Augusta,

Descobrir

Llocs d'interès

Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Ara és temps de…

Experiències per a tots