La família Giró Ribot, de tradició ancestral productora de vins, caves i begudes espirituoses, ofereix uns productes elegants, de qualitats úniques.
Suriol es un celler ecològic i biodinàmic del Penedès centrat en practiques i vins tradicionals i de collita pròpia que comercialitzem per tot el món.
L’any 2022, la família decideix reformar el celler preservant els elements originals i modernitzant la maquinària. El projecte arquitectònic està
SLOW LIFE CAVA El cava necessita temps per esdevenir un Gran Cava. I les persones, també. Cava Guilera és un petit celler familiar del Penedès
És una bodega al cor del Penedès, on la seva història explica l’apassionant vida del seu fundador. Producció limitada de Vins: Certificació de Vins de Finca.
Podreu gaudir d’una passejada per les vinyes, descobrireu el magnífic celler excavat a la roca del Garraf i us sorprendreu amb els nostres vins.
MontRubí és un celler familiar fundat a l’any 1984, pioner en la recuperació de varietats autòctones, on s’elaboren vins d’alçada de cultiu ecològic
Som un celler familiar amb una història vitícola que es remunta a 1790, amb vinyes plantades dins el Parc Natural del Foix i on les enòlogues son 2 dones cunyades enamorades del món del vi.
Portem la memòria de vàries generacions viticultores, el que ens ha permès estimar la vinya, la terra i els fruits que s'obtenen d'ella. Propers a

Descobrir

Llocs d'interès

Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots