L’any 2022, la família decideix reformar el celler preservant els elements originals i modernitzant la maquinària. El projecte arquitectònic està
Portem la memòria de vàries generacions viticultores, el que ens ha permès estimar la vinya, la terra i els fruits que s'obtenen d'ella. Propers a
Suriol es un celler ecològic i biodinàmic del Penedès centrat en practiques i vins tradicionals i de collita pròpia que comercialitzem per tot el món.
MontRubí és un celler familiar fundat a l’any 1984, pioner en la recuperació de varietats autòctones, on s’elaboren vins d’alçada de cultiu ecològic
Som un celler familiar amb una història vitícola que es remunta a 1790, amb vinyes plantades dins el Parc Natural del Foix i on les enòlogues son 2 dones cunyades enamorades del món del vi.
Podreu gaudir d’una passejada per les vinyes, descobrireu el magnífic celler excavat a la roca del Garraf i us sorprendreu amb els nostres vins.
És una bodega al cor del Penedès, on la seva història explica l’apassionant vida del seu fundador. Producció limitada de Vins: Certificació de Vins de Finca.
SLOW LIFE CAVA El cava necessita temps per esdevenir un Gran Cava. I les persones, també. Cava Guilera és un petit celler familiar del Penedès
La família Giró Ribot, de tradició ancestral productora de vins, caves i begudes espirituoses, ofereix uns productes elegants, de qualitats úniques.

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots