El castell de Cubelles, conegut com el casal dels marquesos d'Alfarràs, està situat al municipi de Cubelles, a la comarca del Garraf.
És el mes enlairat de tot el Penedès. Està situat a una altura de 781 metres sobre la "dent" del Montmel, que mira de cara al Camp de Tarragona.
Les restes del castell de Marmellar i l'església de Sant Miquel formen un conjunt encimbellat a 380 m d'altitud al mig de la vall.

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots