Castell del segle X, amb construcció templera del XIII i dues torres del XV, Encinglerat damunt l’antic camí de Sant Quintí a Sant Joan de Mediona, durant segles va vigilar aquest enclavament estratègic.
El Museu Molí Paperer de Capellades, també anomenat «Molí de la Vila»
El castell de Piera existeix, almenys, des de finals del segle X. Ubicat en un petit turó, domina la vall del riu Anoia en la seva transició vers el Penedès.
El NEAN-Parc Prehistòric de Capellades és un equipament configurat a la Cinglera del Capelló.

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
4-6 juliol
Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots