Espai dedicat les eines i feines del camp en relació al cereal amb l'exhibició d'una màquina de batre de 1932.
Datat del segle XI i declarat Bé Cultural d'Interès Nacional és el monument medieval més representatiu de la contrada i l'únic Monestir romànic del Penedès
Els traginers van esdevenir durant centúries un dels principals elements dinamitzadors del territori.
El Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia constitueix un referent de la indústria igualadina, fonamentada bàsicament en la manufactura de la llana i del cuir
Jaciment ibèric dels segles VII a I AC situat a Avinyonet del Penedès on s'han trobat evidències relacionades amb els inicis de la vinya i el vi al Penedès.
Voleu gaudir d’unes vistes espectaculars del Penedès des d’una torre noucentista amb gairebé un segle d’història? La Miranda d’Espiells, construïda el
Mostra permanent sobre la història de la Font de la Canya i de la recerca arqueològica de la vinya i el vi. Una de les exposicions dedicades a la civilització ibèrica més destacades de Catalunya.
El Museu del Tren en Miniatura recull una col·lecció impressionant de trens en miniatura de totes les èpoques i països
Ens ofereix una vista a 360 graus sobre una zona dominada pel conreu de vinya, oliveres i dels reconeguts presseguers d'Ordal.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots