Marxa Nòrdica a les Vinyes i Esmorzar de Pagès

COVIDES
27 de maig

De 9:30 a 13:30h

4h
40€

Vine a caminar entre les vinyes i disfruta d'un esmorzar de pagès i dels productes de Covides! Ens acompanyarà el sr Antonio Brieba, master coach en Marxa Nòrdica i Pilatwalk, que ens farà gaudir d'allò més!

Què inclou l'activitat

- Marxa Nòrdica combinada amb Pilatwalk entre les vinyes d'un dels membres de la Cooperativa, acompanyat d'un instructor especialitzat
- El lloguer dels pals que utilitzarem per a la marxa
- Esmorzar de pagès maridat amb vins i caves ecològics de Covides
- Visita al celler

Preus especials

Nens de 4 a 12 anys 20€
Nens de 0 a 3 anys Gratuït

Contacte
Telèfon
600683419
Adreça

Ctra. Vilafranca del Penedès Terrassa
08770
Espanya

Municipi
Sant Sadurní d'Anoia

+ info

Temàtiques
A peu i en bicicleta
Públics
Tots els públics

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
Del 08 al 10 de juny
Santa Margarida i els Monjos
del 2 a l’11 de juny de 2023

Ara és temps de…

Experiències per a tots