Albet i Noya, pioners en vinyes i vins de cultiu ecològic des de 1978. Ubicats al nucli de Sant Pau d’Ordal, Subirats. La creativitat, la innovació, la curiositat i el respecte cap a la natura han estat, i seguiran sent, la nostra raó de ser.
Agustí Torelló Mata neix a Sant Sadurni d’Anoia al 1935, fill de sastres i músics. Comença a treballar als 14 anys i als 18, obre el primer laboratori

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
22 de febrer, 31 de maig, 30 d'agost, 29 de novembre
Vilafranca del Penedès
20 i 21 desembre 2025
Avinyonet del Penedès
21, 25, 26 i 28 de desembre 2025 - 1 i 4 de gener 2026

Ara és temps de…

Experiències per a tots