Quatre generacions entregades a la passió pel vi La Bodega Miquel Jané té les seves arrels a la unió de dos cosins, Antonio Jane Formosa i Josefa
Llopart, un dels cellers amb més història i amb una ubicació privilegiada al Penedès.
La família Giró Ribot, de tradició ancestral productora de vins, caves i begudes espirituoses, ofereix uns productes elegants, de qualitats úniques.
SLOW LIFE CAVA El cava necessita temps per esdevenir un Gran Cava. I les persones, també. Cava Guilera és un petit celler familiar del Penedès
El nostre celler és part d'una tradició vitivinícola mil·lenària ja que les nostres vinyes es conreen des del 1.126.
El nostre celler neix arrel de la nostra pasió per la natura a la vall de el Montmell. Allá es troben les nostres vinyes i les nostres instalacions.
És una bodega al cor del Penedès, on la seva història explica l’apassionant vida del seu fundador. Producció limitada de Vins: Certificació de Vins de Finca.
L’any 2022, la família decideix reformar el celler preservant els elements originals i modernitzant la maquinària. El projecte arquitectònic està
Podreu gaudir d’una passejada per les vinyes, descobrireu el magnífic celler excavat a la roca del Garraf i us sorprendreu amb els nostres vins.
Som un celler familiar amb una història vitícola que es remunta a 1790, amb vinyes plantades dins el Parc Natural del Foix i on les enòlogues son 2 dones cunyades enamorades del món del vi.
MontRubí és un celler familiar fundat a l’any 1984, pioner en la recuperació de varietats autòctones, on s’elaboren vins d’alçada de cultiu ecològic
Suriol es un celler ecològic i biodinàmic del Penedès centrat en practiques i vins tradicionals i de collita pròpia que comercialitzem per tot el món.
A AT Roca elaborem vins que neixen amb la vocació de ser el reflex del paisatge que els envolta. En aquesta recerca de nous paradigmes, apostem per

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
22 de febrer, 31 de maig, 30 d'agost, 29 de novembre
Vilafranca del Penedès
20 i 21 desembre 2025
Avinyonet del Penedès
21, 25, 26 i 28 de desembre 2025 - 1 i 4 de gener 2026

Ara és temps de…

Experiències per a tots