Vins El Cep

Celler o cava
Ruta del Vi del Penedès
foto_portada_rrss_epenedes.jpg

Vins El Cep, viticultors des de 1448, neix de la unió de quatre famílies de viticultors i quatre heretats. Som elaboradors des de 1980 de vins i caves singulars d’alta qualitat, l’expressió dels nostres terrers. Situats als Costers de l’Anoia, a Can Llopart de les Alzines, som pioners en viticultura ecològica i biodinàmica.

Lluitem per aconseguir l’equilibri perfecte entre el respecte per la natura i l’alta qualitat al celler.

L’any 1980 les famílies Carreras (Can Prats), Esteve ( Can Simon), Masana ( Can Castany) i Parera ( Can Miquel de les Planes), van fundar VINS EL CEP. Des del segle XV aquestes 4 famílies han treballat les vinyes i han elaborat vins, mantenint i alhora transmetent l’experiència, la il·lusió i els coneixements.

Un dels principals afanys de Vins el Cep ha estat sempre prioritzar el respecte pel medi ambient, i aconseguir caves de la més alta qualitat i singularitat. L’any 2003 van començar a aplicar les tècniques de l’agricultura ecològica i van ser pioners en agricultura biodinàmica al Penedès. Només elaboren vins i caves de terrer.

Le seves marques:

CAVA: CLAROR, CLOS GELIDA, MIM NATURA, L’ALZINAR.

VINS: CLOT DEL ROURE,  GR5 SENDERS i OT.

Distincions i certificats
Biosphere Certified Company
Contacte
Telèfon
938 912 353
Adreça

Can Llopart de les Alzines s/n
08770
Espanya

Municipi
Sant Sadurní d'Anoia

+ info

El celler també té…
Botiga
Reserva prèvia
Característiques
Agricultura biodinàmica​
Parking
Producció ecològica
Vi
Idiomes d'atenció
Anglès
Espanyol
Dies d'obertura per a visites
Dilluns·matí
Dilluns·tarda
Dimarts·matí
Dimarts·tarda
Dimecres·matí
Dimecres·tarda
Dijous·matí
Dijous·tarda
Divendres·matí
Divendres·tarda
Dissabte·matí
Horari

Horari del celler: de dilluns a divendres 9h a 18h. Visites concertades. Visita + degustació: 10€/pers (1hora aprox.) Visita + tast (3 productes): 18€/pers (2h aprox.)  

Descobrir

Llocs d'interès

L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Sant Sadurní d'Anoia
Oficina de Turisme de Sant Sadurní d'Anoia
6, 7 i 8 d'octubre
Gelida
Últim diumenge de mes
DO Vinífera – Centre d’Interpretació del Jaciment ibèric de la Font de la Canya
Avinyonet del Penedès
7 i 8 d'octubre
Font-rubí
30 setembre i 1 d'octubre

Ara és temps de…

Experiències per a tots