Exclusivitat al cor de la capital del Vi Casa Palma 12 està formada per 3 apartaments, un de 2 places i dos de 5 places, que es poden llogar per
Casa de pagès del segle XIX amb una reforma integra conservant els elements de la casa que permet entrar en els seus orígens, la pagesia.
Dos apartaments situats a Vilafranca del Penedès, ideals per famílies, turistes amb interès cultural i en el món del vi, amants del cicloturisme.
Cal Cols és una casa rural situada al bonic poble de Sant Pau d'Ordal, amb una capacitat de 9-11 persones. La casa està completament equipada per oferir un allotjament rural de qualitat en un espai confortable i acollidor.
Dolce by Wyndham Barcelona Resort és un hotel situat a Sant Esteve Sesrovires. Disposem d'un ampli restaurant, bar, bar de piscina i servei d'habitacions, camp de golf de 18 forats i dues zones d'entrenament. (es pot llogar el material) Spa, piscina exterior, piscina per a nens i gimnàs 24h.
Antic paller restaurat per integrar una casa lluminosa i càlida que compta amb tots els serveis i comoditats per fruir plenament de la natura al Parc del Foix
A la masia es poden disposar d'amplis espais per poder fer reunions i gaudir de l'entorn natural del Penedès.
Masia Spa Can Pascol es una Casa Rural Ecològica de lloguer íntegre aïllada en plena natura, entre vinyes i boscos a les afores de Pontons, el poble

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre
Diumenge 14 de desembre de 2025
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots