Mas Llagostera és una antiga masia restaurada seguint criteris de respecte amb l’entorn i amb una clara aposta per l’autogestió i l’autonomia
Arquitectura innovadora i una estructura impressionant que sembla una col·lecció d'ampolles de vi apilades amb un sostre de mosaic gaudinià.
Dolce by Wyndham Barcelona Resort és un hotel situat a Sant Esteve Sesrovires. Disposem d'un ampli restaurant, bar, bar de piscina i servei d'habitacions, camp de golf de 18 forats i dues zones d'entrenament. (es pot llogar el material) Spa, piscina exterior, piscina per a nens i gimnàs 24h.
Hotelet rural al cor del Penedès, habitacions amb molt d’encant, suites amb jacuzzi i apartaments; tot rodejat de natura i tranquilitat.
Masia Spa Can Pascol es una Casa Rural Ecològica de lloguer íntegre aïllada en plena natura, entre vinyes i boscos a les afores de Pontons, el poble
HD Riudebitlles és un hotel de tres habitacions, que combina art i allotjament.
Masia Can Canyes és una casa amb mes de tres segles d'història. Disposa de 7 habitacions dobles y un apartament de 2 o 3 habitacions, tots ells
Casa de pagès del segle XIX amb una reforma integra conservant els elements de la casa que permet entrar en els seus orígens, la pagesia.
A la masia es poden disposar d'amplis espais per poder fer reunions i gaudir de l'entorn natural del Penedès.
L'Hotel Desitges gaudeix d'una privilegiada ubicació a la Costa de Barcelona, ​​centre de la comarca del Garraf, 43 habitacions entre el mar i la
L’Hotel Restaurant Sol i Vi és un hotel enoturistic en una masia catalana envoltada de vinyes, situada a Subirats.
La Marlesita antic estable de la masia gran és el lloc ideal per desconnectar dins d'un paratge totalment silenciós i tranquil entre vinyes i boscos.
Cal Salvet és troba a 6 quilòmetres de Vilafranca del Penedès envoltada de vinyes, oliveres i camins rurals per disfutar d'una tranquila estança al
La nostra oferta és un conjunt d'allotjaments, totalment equipats i Independents, en el mateix conjunt enoturístic, envoltats per vinyes.
L'Hotel Domo, situat a prop del centre de Vilafranca del Penedès (10min a peu), molt ben comunicat amb l'autopista amb Barcelona i Tarragona. Disposa
Casa situada a l’antiga carretera de Gelida des de 1929, on quelcom parava a fer el canvi de cavalls. Els menjadors han tingut una evolució en el
Apartament rural independent, a la planta b de una casa a annexa a masia s. XVIII i a menys de 2 km de la platja, amb capacitat per 5 persones.

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre
Diumenge 14 de desembre de 2025
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots