Vivències compartides en espais singulars

Descoberta

Fórmula 100% activa, on les activitats es realitzen en el medi natural, fomenten el bon ambient amb l'equip, a través de la descoberta, la natura, la cultura, l'esport o l'aventura. La connexió amb l'entorn serà el millor context per a fer pinya.

A la Fórmula Natura i cultura en equip, hi trobareu un ventall d’experiències per escollir la que millor s’adapta a vosaltres. Entre d’altres, podeu trobar:
-Sortides etnobotaniques i/o naturalistes
-Tast de vins
-Senderisme
-Tast de productes de proximitat
-Circuit d’orientació
-Fem castells
-Viatge sonor
-Ruta en BTT elèctrica

Aquestes activitats es desenvolupen en espais singulars del Penedès on podeu realitzar la vostra jornada d’un dia o fer-hi estades de dos o més dies, envoltats del paisatge i els entorns que us ofereix la zona.

Què inclou la proposta
  • Estada a l'espai
  • Coffee break i dinar/sopar
  • Activitats i Experiències compartides
Contact
Persona de contacte
Maria Sanchez
Telèfon
938149542
Email
mariasanchez@descoberta.cat
info@takeyourteam.com
Adreça

Carrer dels Horts, 23 baixos
43720 Tarragona
Espanya

Municipi
L'Arboç

Característiques / Serveis

Tipus de proposta MICE
A peu, en bicicleta i en segway
Activitats d'equip

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

28, 29 i 30 d'abril
Castell de la Santa Creu de Calafell
Calafell
Cada primer cap de setmana de mes
Font-rubí
Del 21 de gener al 13 de maig de 2023

Ara és temps de…

Experiències per a tots