El Penedès reforça la seva aposta pel turisme de reunions a IBTM World Barcelona 2026
El Penedès reforça la seva aposta pel turisme de reunions a IBTM World Barcelona 2026
18 de novembre del 2025
El Consorci de Promoció Turística del Penedès participa un any més a IBTM World Barcelona 2026, la principal fira professional internacional especialitzada en turisme de reunions, incentius, congressos i esdeveniments (MICE). En aquesta edició, la destinació ho fa de nou amb presència directa amb mostrador propi dins de l’estand del Barcelona Convention Bureau (BCB), reforçant així la visibilitat del Penedès i de les comarques de la província com a oferta complementària de la ciutat, en un dels mercats més estratègics de l’any.
La presència del Penedès en aquest espai conjunt representa una oportunitat clau per donar a conèixer l’oferta professional del territori davant d’agents internacionals, organitzadors d’esdeveniments, agències i corporacions que assisteixen a IBTM World, considerat un dels principals punts de trobada del sector MICE a escala global.
Durant els tres dies de fira, el Consorci mantindrà reunions concertades i trobades de networking amb professionals d’arreu del món per presentar les capacitats del Penedès com a destinació de reunions diferenciada, sostenible i autèntica. L’oferta es recull sota el club de producte Penedès Events, i inclou espais singulars entre vinyes, cellers amb sales equipades tecnològicament, serveis especialitzats, activitats d’incentiu vinculades al món del vi i una proposta gastronòmica de primer nivell.
La vinculació amb el Barcelona Convention Bureau permet posicionar el Penedès dins de la marca “Barcelona”, oferint una combinació única entre la potència d’una gran ciutat i l’atractiu d’un entorn natural i vinícola a només 50 minuts, fet que resulta especialment rellevant per al públic internacional que busca experiències híbrides entre entorns urbans i paisatges singulars i que li permeten repetir ciutat..
“Participar a IBTM World amb presència directa dins l’estand del BCB ens permet fer un salt endavant en visibilitat i generar noves oportunitats de negoci. El Penedès és avui una destinació MICE amb identitat pròpia i una proposta de valor fortament vinculada al vi, la sostenibilitat i l’autenticitat”, destaca el Consorci.
Amb aquesta participació, el Penedès reafirma la seva estratègia per consolidar-se com a destinació MICE complementant la ciutat de Barcelona, ampliant el coneixement de marca i atraient esdeveniments que contribueixin a la desestacionalització i a la dinamització econòmica del territori.



















