Al CdIAT faràs un viatge per Torrelavit i la seva història, el Camí del Riu i la indústria paperera gràcies als 12 molins del municipi.
Guillem II de Claramunt i el Castell de Claramunt
El Castell de Montbui ocupa l’elevació coneguda com «la Tossa», l’esperó de la serra de Queralt que domina totalment la conca d’Òdena.
Una cadira gegant s'aixeca sobre el petit turó de la Malgranada (Torrelavit), un lloc idoni des d'on interpretar la natura, a 360 graus.

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
5 d'octubre de 2025
Vilafranca del Penedès
4-6 juliol
Castell de Gelida
26 de juliol

Ara és temps de…

Experiències per a tots