Bicicletes: Rutes guiades, autoguiades i lloguers. Bicis elèctriques, de passeig i MTB
Microbus 15 places Microbus 60 places Microbus 20 places Autocar 64 places Miniban 8 places
Som una petita empresa familiar de la Bisbal del Penedès (Tarragona) que porta generacions dedicada al cultiu de l’olivera. Actualment controlem tot
Viu una experiència enoturística única a una barraca de pedra acompanyada d’un exclusiu tast de vins i un esmorzar inoblidable.
Stress & Adrenalina és una empresa de serveis turístics, situada al cor del Penedès i amb una trajectòria de gairebé 20 anys organitzant esdeveniments per empreses, agències i particulars.
Descoberta, és una empresa de serveis socioculturals, educatius, de lleure i de turisme experiencial. Dinamitza projectes socioculturals

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Ara és temps de…

Experiències per a tots