Visita i tast a Sabaté i Coca

Sabaté i Coca
Dix, Div i caps de setmana

Dix i Div: 11.00h
Caps de setmana: 12:00 h.

1h30min
20€

Visita guiada pel museu familiar de 4 generacions, el celler antic i el celler nou, amb una degustació de 5 productes Corpinnat i DO Penedès (vins escumosos i tranquils).

El tast anirà acompanyat de snacks; fuet, formatge, pa i oli d'arbequina de la finca i patates xips.

Preus especials

Preus per menors d'edat:

  • De 0 a 4 anys: gratuït
  • De 5 a 12 anys: 6€
  • De 13 a 17 anys: 9€
Contacte
Telèfon
+93 89 119 27
Adreça

Ctra. de Sant Sadurní d’Anoia a Vilafranca del Penedès (c-243A), KM 1
08739
Espanya

Municipi
Subirats

+ info

Temàtiques
Visites a cellers
Públics
Adults
En grup
Accessibilitat
Mobilitat reduïda

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots