Visita Guiada Especial “Obert per obres” a la Ciutadella Ibèrica

Calafell
Ciutadella Ibèrica de Calafell
Dissabte 5 d'abril

11:00h

-
2€

La Ciutadella Ibèrica està actualment tancada al públic pels desperfectes causats pels episodis de fortes pluges de finals d’octubre/principis de novembre de 2024.

Des del mes de novembre de 2024 no es pot visitar la Ciutadella i l’equip educatiu ha anat realitzant algunes reparacions fins que es pugui fer l’obra completa de renovació de sostres.
Per això, la Ciutadella està fent, a partir d’abril, visites només amb visita guiada per obres. Aquesta activitat permet visitar el jaciment sense entrar dins dels edificis. També es parlarà sobre el projecte d’arqueologia experimental, l’estat actual del jaciment i les problemàtiques del projecte. Encara que hi hagi obres, la ciutadella continua donant la benvinguda als seus visitants.

Places limitades. Cal fer reserva prèvia trucant al 977 694 683 (matins) o per correu electrònic a calafellhistoric@calafell.cat.

Què inclou l'activitat

- Visita guiada per el jaciment
- Explicació del projecte d'arqueologia experimental.

Contacte
Telèfon
977 694 683
Correu electrònic
Adreça

C-31, km 141, 43820 Calafell, Tarragona
Espanya

Municipi
Calafell

+ info

Temàtiques
Museus, art i cultura
Públics
Tots els públics

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre
Gelida
5 d'octubre de 2025
Vilafranca del Penedès
4-6 juliol

Ara és temps de…

Experiències per a tots