Visita Guiada Especial “Obert per obres” a la Ciutadella Ibèrica

Calafell
Ciutadella Ibèrica de Calafell
Dissabte 5 d'abril

11:00h

-
2€

La Ciutadella Ibèrica està actualment tancada al públic pels desperfectes causats pels episodis de fortes pluges de finals d’octubre/principis de novembre de 2024.

Des del mes de novembre de 2024 no es pot visitar la Ciutadella i l’equip educatiu ha anat realitzant algunes reparacions fins que es pugui fer l’obra completa de renovació de sostres.
Per això, la Ciutadella està fent, a partir d’abril, visites només amb visita guiada per obres. Aquesta activitat permet visitar el jaciment sense entrar dins dels edificis. També es parlarà sobre el projecte d’arqueologia experimental, l’estat actual del jaciment i les problemàtiques del projecte. Encara que hi hagi obres, la ciutadella continua donant la benvinguda als seus visitants.

Places limitades. Cal fer reserva prèvia trucant al 977 694 683 (matins) o per correu electrònic a calafellhistoric@calafell.cat.

Què inclou l'activitat

- Visita guiada per el jaciment
- Explicació del projecte d'arqueologia experimental.

Contacte
Telèfon
977 694 683
Correu electrònic
Adreça

C-31, km 141, 43820 Calafell, Tarragona
Espanya

Municipi
Calafell

+ info

Temàtiques
Museus, art i cultura
Públics
Tots els públics

Descobrir

Llocs d'interès

Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Torrelles de Foix
Del 24 al 26 d'octubre
Vilobí del Penedès
23 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots