Visita amb maridatge de formatges i un tast amagat

Oriol Rossell
De dimarts a diumenge
  • Reserva prèvia
  • 11:00h
1h 30min
25€

Visita al celler i maridatge de formatges artesans amb vins i caves Oriol Rossell

Visita a la finca començant pel jardí de la casa Pairal de la família Rossell, del 1638. Seguirem en direcció a les vinyes i farem una parada en un racó molt especial: el nostre bosquet d’avets, davant la vinya més vella. Allà gaudirem d’un maridatge de 3 formatges artesans amb vins i caves Oriol Rossell.

Atenció, que el maridatge no s’acaba aquí: amb el tast amagat, us convidem a jugar per a descobrir quin és el quart maridatge! Seguirem amb la visita al celler i a la cava on explicarem algunes de les històries que hi ha darrera dels nostres vins i caves.

Activitat mínim 6 persones

Què inclou l'activitat

Visita i maridatge de 3 formatges artesans amb 3 vins/caves OR + tast amagat (4rt maridatge)

Preus especials

12€ els nens de 9 a 17 anys.

Contacte
Telèfon
977671061
Correu electrònic
Adreça

Espanya

Municipi
Castellet i la Gornal

+ info

Temàtiques
Gastronomia i maridatges
Públics
Adults

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
Del 08 al 10 de juny
Santa Margarida i els Monjos
del 2 a l’11 de juny de 2023

Ara és temps de…

Experiències per a tots