Tast: Varietats inusuals als escumosos
20.00h
5è Cicle de tastos d'escumosos al Pati de Can Guineu
Cellers Cal Feru, especialistes en vi i cava, presenten el Vè Cicle de Tastos d’Escumosos, una proposta cultural i vinícola ja consolidada dins la programació d’estiu de la vila, que tindrà lloc els dijous 3, 10 i 17 de juliol a les 20 h al Pati de Can Guineu, un espai emblemàtic d’alt valor patrimonial i històric.
L’objectiu d’aquest cicle, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Sadurní, és donar a conèixer la gran riquesa, qualitat i diversitat dels vins escumosos elaborats al nostre territori, mitjançant tastos guiats que oferiran una experiència sensorial única i una aproximació pedagògica a les particularitats de cada estil i varietat.
Tast d'escumosos del Penedès de varietats poc habituals i d'altres zones molt més llunyanes que, amb les seves varietats tradicionals, elaboren grans vins escumosos.
Activitat conduïda en català.
Membres Enoclub: 32,00 €
Abonament per a 3 sessions: 92,00 €
Contacte
Plaça de l'Era d'en Guineu, 2
08770
Espanya