Tast: Varietats inusuals als escumosos

Cal Feru eno·botiga
Cava Centre
Dijous 17 de juliol de 2025

20.00h

2h
36,00 €

5è Cicle de tastos d'escumosos al Pati de Can Guineu

Cellers Cal Feru, especialistes en vi i cava, presenten el Vè Cicle de Tastos d’Escumosos, una proposta cultural i vinícola ja consolidada dins la programació d’estiu de la vila, que tindrà lloc els dijous 3, 10 i 17 de juliol a les 20 h al Pati de Can Guineu, un espai emblemàtic d’alt valor patrimonial i històric.

L’objectiu d’aquest cicle, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Sadurní, és donar a conèixer la gran riquesa, qualitat i diversitat dels vins escumosos elaborats al nostre territori, mitjançant tastos guiats que oferiran una experiència sensorial única i una aproximació pedagògica a les particularitats de cada estil i varietat.

Què inclou l'activitat

Tast d'escumosos del Penedès de varietats poc habituals i d'altres zones molt més llunyanes que, amb les seves varietats tradicionals, elaboren grans vins escumosos.

Informació addicional

Activitat conduïda en català.

Preus especials

Membres Enoclub: 32,00 €
Abonament per a 3 sessions: 92,00 €

Contacte
Telèfon
938 910 163
Adreça

Plaça de l'Era d'en Guineu, 2
08770
Espanya

Municipi
Sant Sadurní d'Anoia

+ info

Temàtiques
Tastos de vi i escumós
Públics
Adults
Accessibilitat
Mobilitat reduïda

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
7, 8 i 9 Novembre
Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
6, 7 i 8 de juny
Diumenge 14 de desembre de 2025

Ara és temps de…

Experiències per a tots