Sant Joan Samora celebrarà la Festa del Roser el diumenge 8 de maig

8 de Maig

12h comença

4 hores
0€

Sant Joan Samorà celebrarà la Festa del Roser el diumenge 8 de maig. A les 12 hores tindrà lloc la missa i processó a l’Ermita, on seran beneïdes les garlandes, tal i com marca la tradició. En acabar, es repartiran aquests dolços als assistents, acompanyat amb porrons de vermut, vi, vi ranci, moscatell i cava. Tot aquest beure és gràcies a la col·laboració del Celler Agro Eco Samora, el Celler Finca Parera i a la Bodega Sant Joannes. Seguidament hi haurà havaneres amb el grup La Barca Mitjana.

 

Què inclou l'activitat

Vi, vi ranci, moscatell i cava dels cellers Agro Eco Samora, celler Finca Parera i la Bodega Sant Joannes

Informació addicional

Tothom que vulgui fer una comanda de garlandes ha de fer l’encàrrec abans del dia 3 de maig, al Pere Carafí, trucant a un d’aquests dos números de telèfon: 937713383 – 692181198. El preu de cada garlanda és de 9 euros.

Contacte
Telèfon
937716000
Adreça

Hermita Sant Joan Samora
08791
Espanya

Municipi
Sant Llorenç d'Hortons

+ info

Temàtiques
A l'aire lliure
Accessibilitat
No és accessible

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots