Maridatge de vins i flors

Família Torres
4 de maig

17.00h

1h
24€

La flora que creix a les nostres vinyes del Penedès és un component essencial de l’ecosistema que s’ha creat amb la dedicació a l’agricultura regenerativa.

Et convidem a gaudir d’un passeig primaveral per descobrir les característiques úniques de les flors i les plantes que decoren el nostre paisatge i que posteriorment, tastaràs i maridaràs amb 4 vins Família Torres.


 

Què inclou l'activitat
  • Passeig per la vinya
  • Maridatge de vins i flors
Informació addicional

Aquesta activitat es realitzarà en català

Contacte
Telèfon
646398829
Correu electrònic
Adreça

Finca El Maset s/n
08796
Espanya

Municipi
Pacs del Penedès

+ info

Temàtiques
Tastos de vi i escumós
Visites a cellers
Públics
Tots els públics

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
5 d'octubre de 2025
Vilafranca del Penedès
4-6 juliol
Castell de Gelida
26 de juliol

Ara és temps de…

Experiències per a tots