Experiència Tardor: Sortida EtnobotĂ nica, enoturĂstica i gastronòmica amb plantes silvestres
De 10.30h a 14hÂ
🤔 Una experiència per aprendre sobre què ens aporta la TARDOR.
Arribarem al nostre celler renovat de Torrelavit per iniciar d’allà una passejada entre les vinyes del municipi. Durant aquesta caminada aprendrem sobre el cicle de la vinya, sobre com n’és d’important la vegetació que creix al voltant i quines propietats tenen totes aquestes plantes oblidades.
🍷🥂 Farem parada a 3 punts durant el recorregut per maridar els nostres vins i caves amb gastronomia elaborada amb ingredients silvestres.
Acabarem amb una visita al celler i un brindis final amb la seva tapa gastronòmica d’ingredients silvestres.
I qui ens acompanyarĂ en aquesta activitat?
La Berta Garriga, creadora d’ @arrelsvoladores, una iniciativa femenina, jove i rural amb seu a l’Alt Penedès S’ha format en herbalisme silvestre i plantes medicinals amb a Chestnut School of Herbal Medicine i ha realitzats diversos “stages” en restaurants amb sensibilitat ecològica de Dinamarca, Perpinyà , França i Japó.
Aquest recorregut té aproximadament 6km i uns 70m de desnivell.
Per qui és apte?
Per tothom interessat en endinsar-se en el món de la vinya i la seva sostenibilitat, del vi i el cava i en conèixer una mica més sobre les plantes silvestres que ens envolten i el seu ús en cuina.
- Ruta guiada entre vinyes
- ExplicaciĂł sobre el cicle de la vinya i plantes silvestres
- DegustaciĂł de 4 vins/caves i 4 tapes fetes amb ingredients silvestres
- Visita al nostre celler renovat de Torrelavit
💶Preu: 35€/adult; 20€ de 6-17 anys i Gratuït per menors de 6 anys.
Contacte
C/ Joan i Jaume RĂ fols, NĂşm. 4
08775
Espanya