El visitant: una escultura del s. XIII del Museu de Maricel entra a la Fundació Stämpfli

Fundació Stämpfli – Art contemporani
De l’1 d’abril a l’1 d’octubre de 2023 Fundació Stämpfli
  • Març, abril, maig, juny i d’octubre
  • Dissabte i diumenge: de 10h a 17h
  • Juliol, agost i setembre 10h a 14h i de 17h a 20h
  • Gener, febrer, novembre i desembre De 10h a 14h
Inclós dins de l'entrada al museu

De l’1 d’abril a l’1 d’octubre de 2023
Fundació Stämpfli

El programa El visitant realitza la segona actuació amb el trasllat a la Fundació Stämpfli d’una peça del segle XIII del fons del Museu de Maricel. Es tracta de l’obra Verge amb el Nen, de fusta tallada i policromada, que fa 59 x 24 x 10 centímetres i que forma part de la Col·lecció del Dr. Jesús Pérez – Rosales.

Aquesta escultura medieval estarà exposada a la Sala 2 de la Fundació Stämpfli, al costat de les obres d’art contemporani d’artistes caracteritzats per la renovació de l’abstracció geomètrica o que van conrear dl minimalisme, l’art conceptual, l’art cinètic i les neo-avantguardes.
 

Què inclou l'activitat

Amb motiu d’El visitant, l’entrada al Museu del Cau Ferrat i el Museu de Maricel durant el cap de setmana dona dret a accedir gratuïtament a la Fundació Stämpfli.

Preus especials

Amb l'entrada als Museus de Sitges durant aquell cap de setmana.

Contacte
Telèfon
93 894 03 64
Correu electrònic
Adreça

Plaça de l'Ajuntament, 13
08870
Espanya

Municipi
Sitges

+ info

Temàtiques
Museus, art i cultura
Públics
Adults
Accessibilitat
Cadira de rodes - accessibilitat total

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
4-6 juliol
Castell de Gelida
26 de juliol 2025
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots