Conte-taller infantil: “S’ha assecat el llac!”

Calafell
Dissabte 14 de setembre
  • 18h
  • 19h
1h
3€

Participa al conte-taller infantil: “S’ha assecat el llac!”

Tindrà lloc al Castell de Calafell el pròxim dissabte 14 de setembre i es podrà participar al torn de les 18:00 h o al de les 19:00 h.

El llac gran cada dia té menys aigua i els vilatans del poble no la poden malgastar. De cop i volta, un matí, descobreixen entristits que el llac s’ha assecat del tot! Com és possible? Qui ha estat el culpable? Aquest conte, ambientat en l’època medieval, ens serveix per parlar de la importància de l’aigua i de com en són d’importants els petits actes de cadascú.

En acabar l’espectacle, els infants podran fer un taller i endur-se un record a casa. Es tracta d’un collaret de la natura, que ens ajuda a tenir sempre present la seva importància.

Les places són limitades, cal fer reserva prèvia al telèfon 977 69 46 83 o al correu electrònic calafellhistoric@calafell.cat .

Què inclou l'activitat

- Espectacle "S'ha assecat el llac!".
- Taller infantil: Fer el collaret de la natura.

Informació addicional

L’organització es reserva el dret de cancel·lar o posposar qualsevol activitat si no s’assoleix un nombre suficient de reserves prèvies o en condicions meteorològiques que desaconsellin la realització d’activitats a l’aire lliure.

Preus especials

Fins a 2 acompanyants adults gratuït

Contacte
Telèfon
977 157 167
Adreça

Parc Arqueològic – Castell de la Santa Creu (C. de les Penyes, 11b - Calafell)
43820
Espanya

Municipi
Calafell

+ info

Temàtiques
En família
Museus, art i cultura
Públics
En família

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
7, 8 i 9 Novembre
Santa Margarida i els Monjos
Divendres 23 de maig
Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025

Ara és temps de…

Experiències per a tots