Brindis de nadal entre bombolles y torrons

Juvé & Camps
13 i 20 de desembre 2025

12:30

2h
40€

Celebra l'arribada de Nadal amb una experiència sensorial que uneix l'elegància de Juvé & Camps i la tradició artesanal de Simón Coll.

La jornada comença amb una visita guiada a la cava centenària de la família Juvé, un recorregut de 30 minuts pels racons on el temps i el silenci donen forma a alguns dels caves més emblemàtics de la casa.

A continuació, els assistents gaudiran d'un tast-maridatge en la qual tres caves seleccionats s'harmonitzen amb tres torrons d'autor, creant un diàleg entre bombolles, textures i aromes que ret homenatge a l'esperit més refinat d'aquestes festes.

Una experiència per a descobrir, brindar i assaborir l'essència de l'hivern en el cor del Penedès.

Què inclou l'activitat

Degustació de 3 Caves Gran Reserva Juvé & Camps:
- Reserva de la Familia
- Milesimé Chardonnay
- Gran Juvé

Maridatje amb 3 torrons Simón Coll:
- Torró xocolata 70% cacau amb nous
- Torró xocolata amb llet i Cointreau
- Torró xocolata amb llet i galeta cruixent

Contacte
Telèfon
679 79 06 08
Correu electrònic
Adreça

Carrer de Sant Venat, 1
Espanya

Municipi
Sant Sadurní d'Anoia

+ info

Temàtiques
Gastronomia i maridatges
Públics
Tots els públics
Accessibilitat
Cadira de rodes - accessibilitat total
Mobilitat reduïda

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
13 de desembre
Vilafranca del Penedès
20 i 21 desembre 2025
Vilobí del Penedès
23 de novembre
Vilobí del Penedès
Parc dels Talls
14 de desembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots