Barbequiú - Primavera 2025

Torelló
10, 17, 24, 31 de maig del 2025

12.30h-17h

5h
75€

És una proposta per gaudir de la gastronomia, la música, les amistats i els nostres vins escumosos Corpinnat i vins DO Penedès, al bell mig de les nostres vinyes de Can Martí de Baix.

La Barbequiú de Torelló Viticultors obre el dissabtes 10, 17, 24 i 31 de maig del 2025 , de les 12:30 h fins a les 16:30h.

El menú consisteix en diferents entrants, com:

Broqueta de tres botifarres.
Tramezzino amb sobrassada i ou de guatlla.
Amanida primavera amb tonyina.
Pinxo de xistorra.

Després d’aquests entrants complets, el plat central serà l’arròs de muntanya a la brasa. Per postres, se servirà el típic postre gelidenc i cafès.

Com a benvinguda a la Barbequiú, se servirà una copa del Torelló Finca Can Martí. Per maridar els entrants i l’arròs de muntanya a la brasa, se servirà vins escumosos Corpinnat Torelló o vins D.O. Penedès Torelló.

Durant totes les jornades, hi haurà un acompanyament musical amb una acurada selecció. El nom de la Barbequiú, és en honor a la mítica cançó de Georgie Dann. Tal com explica la lletra de la cançó, l’objectiu de la Barbequíu és gaudir del bon temps, la gastronomia, la música i les amistats. Per aquest motiu, i com la música del Georgie Dann és eterna, torna la Barbequiú de Torelló Viticultors!

El preu per persona és de 75 € (IVA inclòs) i inclou la visita i la proposta gastronòmica.

Per apuntar-se cal enviar omplir el formulari de prereserva a https://torello.com/torello-gastronomic/.

Què inclou l'activitat

Visita enoturística al nostre celler.
Menú barbacoa, maridat amb vins escumosos Corpinnat i vins DO Penedès.
Música ambient.

Informació addicional

Per a més informació: www.torello.com

Contacte
Telèfon
938910793
Correu electrònic
Adreça

Carretera C-243b, km. 13,4 Crta. de Gelida a Sant Sadurní
08790
Espanya

Municipi
Gelida

+ info

Temàtiques
Gastronomia i maridatges
Públics
Adults
Accessibilitat
No és accessible

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Les Cabanyes
10 de maig
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots