Mas Llagostera és una antiga masia restaurada seguint criteris de respecte amb l’entorn i amb una clara aposta per l’autogestió i l’autonomia
Casa de pagès del segle XIX amb una reforma integra conservant els elements de la casa que permet entrar en els seus orígens, la pagesia.
A la masia es poden disposar d'amplis espais per poder fer reunions i gaudir de l'entorn natural del Penedès.
Apartament rural independent, a la planta b de una casa a annexa a masia s. XVIII i a menys de 2 km de la platja, amb capacitat per 5 persones.

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots