Visita enoturística amb tast de vins i vinagres, reunió i dinar a l'Entrevinyes

Cellers Avgvstvs Forvm

Transforma la teva pròxima reunió d'empresa en una experiència única al nostre celler. Uneix productivitat i plaer amb una jornada enoturística que combina visita als nostres vinyers, tast de vins i vinagres Forvm i un exquisit dinar a la nostra sala d'entrevingudes.

Descobreix el potencial de les nostres instal·lacions per inspirar i motivar el teu equip mentre gaudiu d'un entorn exclusiu i deliciós. Contacta amb nosaltres per organitzar la teva jornada d'empresa inoblidable al nostre celler.

Esperem donar-vos la benvinguda ben aviat!

Què inclou la proposta
  • Lloguer de la sala Entrevinyes per reunió
  • Dinar fet a mida per cada grup
  • Visita al celler
  • Tast de vins i vinagres Forvm
  • Amb possibilitats d'ampliar la proposta amb coffee breaks, tapes gastronòmiques, maridatges, etc.
Contact
Persona de contacte
Anna Llorens
Telèfon
663 929 552
Email
enoturisme@avgvstvsforvm.com
Adreça

Ctra. de Sant Vicenç de Calders, s/n
43700 Tarragona
Espanya

Municipi
El Vendrell

Característiques / Serveis

Tipus de proposta MICE
Vi i gastronomía
Accessibilitat
Cadira de rodes - accessibilitat total
Mobilitat reduïda

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Ara és temps de…

Experiències per a tots