Maridatge de vins i formatges al celler Família Torres

Família Torres

Familia Torres et convida a ser partícip d’aquesta experiència on no falten els dos essencials de la gastronomia mediterrània, el vi i el formatge.

A més de visitar aquest celler amb més de 150 anys d’història, tindràs l’oportunitat de buscar l’harmonia perfecta tot jugant amb els sentits, creant maridatges d’afinitat i contrast amb 4 tipologies de formatges i 4 vins del celler.

cheese_and_wine_pairing.jpg
Contact
Persona de contacte
Reserves
Telèfon
93 817 7330
Email
reserves@torres.es
Adreça

Finca el Maset, s/n
08796 Barcelona
Espanya

Municipi
Pacs del Penedès

Característiques / Serveis

Tipus de proposta MICE
Vi i gastronomía

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots