Castell del segle X, amb construcció templera del XIII i dues torres del XV, Encinglerat damunt l’antic camí de Sant Quintí a Sant Joan de Mediona, durant segles va vigilar aquest enclavament estratègic.
Olèrdola és un jaciment ocupat des de fa 4000 anys i un parc natural.
El castell de Piera existeix, almenys, des de finals del segle X. Ubicat en un petit turó, domina la vall del riu Anoia en la seva transició vers el Penedès.
Als extrems del Garraf, està situat en una talaia natural coronada pel Conjunt Monumental d'Olèrdola
A recer d’aquesta torre, immensa i dominant, i de l’església romànica de Sant Cugat, cresqué el poble de Moja.

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Cava Centre
Dissabte 21 de juny de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre
Diumenge 14 de desembre de 2025
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots