Castell del segle X, amb construcció templera del XIII i dues torres del XV, Encinglerat damunt l’antic camí de Sant Quintí a Sant Joan de Mediona, durant segles va vigilar aquest enclavament estratègic.
Olèrdola és un jaciment ocupat des de fa 4000 anys i un parc natural.
Als extrems del Garraf, està situat en una talaia natural coronada pel Conjunt Monumental d'Olèrdola
A recer d’aquesta torre, immensa i dominant, i de l’església romànica de Sant Cugat, cresqué el poble de Moja.

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
5 d'octubre de 2025
Vilafranca del Penedès
4-6 juliol
Castell de Gelida
26 de juliol

Ara és temps de…

Experiències per a tots