XXXVI Festa de la Verema de Cubelles

Cubelles
8, 9, 10 de setembre

Durant tot el dia

Gratuït

La Festa de la Verema, més enllà d’indicar-nos la cloenda oficiosa de l’estiu, marca la nostra identitat.

Cubelles sempre ha estat més arrelada a la terra que al mar, i la Festa de la Verema ens vincula amb la vinya, el paisatge i l’agricultura, base de la nostra cultura. Sent alhora un senzill però sentit homenatge als nostres avantpassats més propers: homes i dones que van fer del treball de la terra, la seva vida i que encara avui segueixen treballant la terra per a poder oferir productes de qualitat. Ara, mercès al nostre paisatge marítim privilegiat, amb el progrés i els nous temps, el turisme ha pres el relleu en l’interès d’aquells visitants que anys enrere venien buscant les nostres fruites i els nostres productes de l’hort.

Us convidem a tots a gaudir de la Festa de la Verema i us esperem als actes tradicionals que la conformen. Les activitats pensades amb molta estima i dedicació s’han preparat per commemorar aquesta festa arrelada a la nostra terra i cultura, que any rere any ens reuneix a totes i tots.

Tota la info a: https://www.festadelaverema.cat/

Què inclou l'activitat

Durant la Festa de la Verema es pot gaudir d'activitats, música i d’una mostra dels vins i caves del Penedès i fer un tast de l’excel·lent oferta gastronòmica que els nostres restauradors ofereixen dia a dia als seus establiments.

Contacte
Telèfon
93.895.25.00
Adreça

Espanya

Municipi
Cubelles

+ info

Temàtiques
Esdeveniments
Públics
Tots els públics
Accessibilitat
Cadira de rodes - accessibilitat total

Descobrir

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

DO Vinífera – Centre d’Interpretació del Jaciment ibèric de la Font de la Canya
Avinyonet del Penedès
17 i 18 de maig de 2025
Gelida
7, 8 i 9 Novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots