XII Xarel·lada, la Festa del Xarel·lo a Cunit

Cunit
15 de juny
Gratuït

Cunit celebra La XII Xarel·lada, l’única Festa del Xarel·lo davant el mar. Enguany, s’oferirà una presentació de vins de la varietat Xarel·lo acompanyats amb diferents tipus de tapes elaborades artesanalment pels restauradors del municipi.

Es vol potenciar la importància que mereix aquesta varietat organitzant diverses activitats i ponències a càrrec de professionals en la matèria, per tal de conèixer millor les principals característiques i factors identificatius d’aquest producte.
Al matí, podreu assistir de les ponències de Daniel López (arqueòleg) i del Celler Avgvtvs Forvm, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Cunit. A la tarda, podreu gaudir de les diferents parades de restauradors i bodegues del territori al Passeig marítim, així com la música que acompanyarà la jornada.

10.30h Xerrades (Sala de plena Ajuntament Cunit)
20.00 Xarel·lada (Passeig Marítim de Cunit)
21.30h Còctels i música

Què inclou l'activitat

- Mostra de vins de la varietat xarel·lo.
- Gastronomia dels restaurants del municipi.
- Música en viu.

Contacte
Telèfon
977 157 167
Adreça

Passeig Marítim, 57 (Platja de les Sorres)
43881
Espanya

Municipi
Cunit

+ info

Temàtiques
Esdeveniments

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Ara és temps de…

Experiències per a tots