Visita TASTANT EL PASSAT el 7 de Setembre… i no és un diumenge qualsevol!

Mas Comtal
7 de Setembre 2025

10.00 Idioma EN 11.00 Idioma CAT / CAST

1h 45m
30.00 €

Sabem que molts no podeu venir els dissabtes… per això aquest diumenge 7 de setembre obrim excepcionalment les portes al matí per gaudir de la nostra experiència "TASTANT EL PASSAT, GAUDINT EL PRESENT".

Una visita guiada que et farà viatjar a través de la nostra història, descobrint com el passat i el present s’entrellacen en cada copa.
Finalitzarem amb un tast comentat dels nostres vins, compartint històries, curiositats i sabors autèntics del Penedès.

Què inclou l'activitat

BENVINGUDA
Iniciem l’experiència de la mà d’un membre de la família Milà i amb una copa d’escumós.

VISITA GUIADA I PASSEJADA PER LES VINYES
Gaudeix d’un recorregut entre els ceps, on descubriràs l’origen del Penedès i de les nostres vinyes, la connexió única amb el terroir i la viticultura ecològica.

TAST GUIAT
Endinsat en l’experiència de tastar una selecció 3 dels nostres vins més destacats, acompanyat d’un petit tast de productes de km0

TEMPS LLIURE
Relaxa’t i gaudeix de l’entorn. Pregunta qualsevol dubte que tinguis i impregna’t de l’atmósfera única de MAS COMTAL

Informació addicional

Horari habitual de visites:
10.00 Idioma EN
11.00 Idioma CAT / CAST

  • Data especial: Diumenge 7 de setembre
  • Reserves online a través de la nostra web o trucant-nos al 938970052
  • Places limitades – assegura la teva!
  • Activitat apta per a tots els públics (majors i petits), amb opcions sense alcohol disponibles.
Preus especials

Menors de 18 anys 15.00 €

Contacte
Telèfon
938970052
Correu electrònic
Adreça

Mas Comtal 1
08793
Espanya

Municipi
Avinyonet del Penedès

+ info

Temàtiques
Visites a cellers
Públics
Tots els públics

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots