Visita Caminada per l'Heretat can Llopart

Llopart
De dilluns a diumenge
  • Reserva prèvia imprescindible
  • De dilluns a divendres matí i tarda
  • Dissabte, diumenges i festius al matí
3h
34€

Tens ganes de gaudir de la natura i el paisatge en un entorn vinícola declarat d’interès natural? Vols conèixer el cicle de la vinya ecològica i la vegetació silvestre de la nostra Heretat?

Aquesta experiència guiada l’oferim per a famílies o amics per què gaudeixin de l’essència de Llopart.

L’activitat comença al celler Llopart i tot caminant entre vinyes arribarem al paratge d’interès natural de Les Flandes; un amfiteatre de roca de l’època de miocè que es troba davant la vall del Penedès i la muntanya de Montserrat.
En aquest indret extraordinari, visitarem les nostres barraques centenàries de pedra seca, les vinyes velles de Xarel·lo, Macabeu i Montònega mentre fem un tast amb aperitiu. Seguidament tornarem caminant entre vinyes fins al celler on ens acomiadarem amb una última copa.

Què inclou l'activitat

- Passejada guiada entre les vinyes i el bosc de l'Heretat (5km totals, entre anada i tornada)
- Tast de 2 escumosos Llopart Corpinnat i un vi tranquil Llopart Penedès, acompanyats d'un aperitiu (fuet, formatge i pernil ibèric)
- Visita a la cava de criança

Preus especials

Preu majors de 65 anys: 29,00€
Preu menors de 8 a 17 anys: 16,00€
Preu menors de 2 a 7 anys: 10,00€

Contacte
Telèfon
938993125
Correu electrònic
Adreça

Crta. de St Sadurní a Ordal, Km4
08739
Espanya

Municipi
Subirats

+ info

Temàtiques
A peu i en bicicleta
Públics
Adults

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Vilafranca del Penedès
17 i 18 desembre
Avinyonet del Penedès
17, 25 i 26 de desembre 2023 - 1, 7 i 14 de gener 2024

Ara és temps de…

Experiències per a tots