SuVi-e, l’Art de dues cultures

Tinta i Vi·Estudi d'Art Marta Arañó
6 de juliol

18,30 h.

2 h.
45€

Vols viatjar al Japó i a Catalunya des de l'art de la Pintura amb Tinta i Vi? Nova activitat de pintura amb vi, SuVi-e".
T'espero al meu estudi d"art Tinta i Vi, a Sant Esteve Sesrovires, el pròxim dia 6 de juliol. Aforament limitat, l'activitat es farà al jardí. Art, Vi, Sake....t'ho perdràs?

Què inclou l'activitat

L'activitat inclou: taller de pintura de tinta japonesa Sumi-e (bàsic) i pintura amb vi, tast de vi, tast de sake, snacks i visita a l'estudi.

Contacte
Telèfon
+34687828778
Correu electrònic
Adreça

Carrer Roser, 7
08635
Espanya

Municipi
Sant Esteve Sesrovires

+ info

Temàtiques
Esdeveniments
Públics
Tots els públics
Accessibilitat
Mobilitat reduïda

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots