Les bones herbes

Albet i Noya
7 de maig

11h-13h

2h
30€

El primer diumenge de cada mes, visita especial a Albet i Noya.

La visita especial del mes de maig consisteix en sortir a passejar amb l’Aleix Joaquín, el senyor de les plantes, que ens farà un recorregut per la vinya i ens ensenyarà a reconèixer i aprofitar la flora més comuna al nostre voltant.

T’agradaria aprendre sobre les plantes i herbes que creixen al voltant de la vinya? Saber què ens indiquen sobre les característiques del lloc, quines propietats tenen i com es poden utilitzar?

Et proposem fer una visita diferent, en la que, mentre aprenem sobre les vinyes d’Albet i Noya, descobrirem més sobre la flora que les acompanya.
Maridarem aquests descobriments amb vins ecològics d’Albet i Noya i ho acompanyarem amb algunes receptes ideades per la nostra xef elaborades amb les plantes silvestres de la vinya.

Passejar per la natura no tornarà a ser mai més el mateix per a tu! Uneix-te a l’aventura de l’etnobotànica de la mà del Senyor de les plantes.

Informació addicional

Cal portar calçat, roba comòde i barret

Contacte
Telèfon
682288548
Correu electrònic
Adreça

Can Vendrell de la Codina
08739
Espanya

Municipi
Subirats

+ info

Temàtiques
A l'aire lliure
Relax i benestar
Visites a cellers
Públics
Adults

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Situat al cor de Vilafranca del Penedès, el VINSEUM és una parada imprescindible per a qui vulgui endinsar-se en la rica cultura del vi a Catalunya

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre
Vilafranca del Penedès
29 agost - 2 setembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots