Concert de tardor - cor de cambra femení Scherzo

La Bisbal del Penedès
Diumenge 9 de novembre

18:30h

-
-

A l'església parroquial de Santa Maria de La Bisbal, es farà el concert de tardor del cor de cambra femení Scherzo, que ens proporcionarà un programa ple de llum, sensibilitat i música magistral. Entre les obres destacades, hi han les de Gustav Holst, Albert Guinovart i Sarah Quartel.
Un viatge sonor que connecta tres mirades sobre la bellesa, la natura i l’esperit humà: la serenor mística de Holst, la poesia i el lirisme mediterrani de Guinovart, i la delicada espiritualitat contemporània de Quartel.
Anima't a escoltar unes peces meravelloses!

Què inclou l'activitat

- Concert de tardor sota la direcció d’Esteve Nabona i amb Daniel Ruiz al piano.

Contacte
Telèfon
977 68 84 38
Adreça

Espanya

Municipi
La Bisbal del Penedès

+ info

Temàtiques
Esdeveniments
Públics
Adults

Descobrir

Llocs d'interès

Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
13 de desembre
Gelida
22 de febrer, 31 de maig, 30 d'agost, 29 de novembre
Vilafranca del Penedès
20 i 21 desembre 2025
Avinyonet del Penedès
21, 25, 26 i 28 de desembre 2025 - 1 i 4 de gener 2026

Ara és temps de…

Experiències per a tots