Caminada solidària de Sant Joan de Déu MAGIC LINE

Vins El Cep
Diumenge 27 d'abril 2025

10:00H - 13:00H

3h
Donatiu

Diumenge 27 d'Abril 2025
Durada: 3h aprox
Preu: donatiu

La Magic Line SJD és la caminada solidària de Sant Joan de Déu que ajuda les persones en situació de vulnerabilitat i fomenta la solidaritat i el compromís per aconseguir un món millor.

Des de Vins el cep ens sumem a la causa.

Participa el Diumenge 27 d'Abril de 2025 amb una ruta de 5,5 km entre vinyes. Inscriute i forma un equip solidari!!

Què inclou l'activitat
  • Caminar entre vinyes
  • Copa de cava i coca
  • Actuació dels gegants del Terrazel
Informació addicional

IMPRESCINDIBLE RESERVA PRÈVIA
*Actividat per tots els públics.

Contacte
Telèfon
620246257
Correu electrònic
Adreça

Can Llopart de les Alzines, s/n
08770
Espanya

Municipi
Sant Sadurní d'Anoia

+ info

Temàtiques
A peu i en bicicleta
Públics
Tots els públics
Accessibilitat
Discapacitat auditiva

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Les Cabanyes
10 de maig
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots