Brunch al celler · Ca n'Estella

Bodegues Ca n'Estella
Dissabtes i diumenges

13:45h

2h 30min
28,90€

Coneixes el nostre brunch? Està entre un esmorzar i un dinar, podriem dir que seria un esmorzar complert tardà... o un dinar d'hora... I al celler el servim al pati de les Magnòlies junt amb vi i cava prèmium de la finca.

Vine a gaudir de l'experiència de passejar entre les vinyes y tastar vi premium i degustar el nostre deliciós brunch.
Deixa que la història et sorprengui. 

Què inclou l'activitat
  • Visita guiada per les vinyes i el celler
  • Tast de 2 vins
  • Brunch al pati en un espai exclusiu per a vosaltres.
    • Fusta d'embotits de proximitat i formatge, pa amb tomàquet i Oli d'Oliva Extra Verge de Ca n'Estella,amanida de pasta casolana i per acabar amb un final ben dolç típic de la zona: carquinyolis artesans amb les autèntiques Catànies Cudié.
Contacte
Telèfon
618753066
Adreça

Masia Ca n'Estella S/n
08635
Espanya

Municipi
Sant Esteve Sesrovires

+ info

Temàtiques
Gastronomia i maridatges
Públics
Adults
En grup
Accessibilitat
Cadira de rodes - accessibilitat total
Discapacitat auditiva
Discapacitat visual

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
Del 08 al 10 de juny
Santa Margarida i els Monjos
del 2 a l’11 de juny de 2023

Ara és temps de…

Experiències per a tots