Arcàdia, més enllà de la fàbrica

Vilafranca del Penedès
Del 27 al 30 de desembre i del 2 al 4 de gener

De 10.30 a 13h i de 16.30 a 18.45h

30min
4€

A l'Arcàdia s’hi creen els desitjos no materials. Aquí, s'hi cusen emocions, es confeccionen sentiments i, fins i tot, es fabriquen llàgrimes de felicitat!

És la llar dels treballadors i treballadores de la Fàbrica de Joguines: la Fosca, el Sotracs, la MariCartes o el Botons. Perquè aquest també és un dels seus espais de treball, un lloc màgic, on els desitjos que neixen del cor es converteixen en regals intangibles, perquè l’essència de Nadal va més enllà.

Què inclou l'activitat
  • El dia de la visita es recomana venir 10 minuts abans de començar la sessió.
  • Les entrades per accedir-hi són vàlides en paper o en dispositius mòbils.
  • *No es retornarà l'import de les entrades a excepció que es produeixi una cancel·lació de l’activitat.
Informació addicional

Si sou una entitat o servei d'atenció a les persones i necessiteu entrades grupals podeu contactar amb el Servei de Cultura a l'adreça de correu electrònic cultura@vilafranca.org

Preus especials

2€ per a infants de 3 a 12 anys.
4€ per les persones majors de 12 anys.

Contacte
Telèfon
938181254
Adreça

C. Sarriera, 5
08720
Espanya

Municipi
Vilafranca del Penedès

+ info

Temàtiques
Esdeveniments

Imatges

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.
Espai interactiu amb audiovisuals de gran format on s'explica la història de Sant Sadurní, la fil·loxera i el cava.
Vine a conèixer els nous espais de la planta baixa del VINSEUM El nou espai està ubicat a la planta baixa del VINSEUM, connectat amb l'històric Palau

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Gelida
7, 8 i 9 Novembre
Castell de Gelida
26 de juliol
Sa Roca, Conjunt Monumental
Sant Martí Sarroca
15 de març, 5 d’abril, 18 d’octubre i 15 de novembre

Ara és temps de…

Experiències per a tots