Esmorzar i tast de verema en un Paratge Qualificat.

Vins El Cep
17 de setembre de 2022

DE 10h a 14h

2 HORES
30€

Heu visitat mai una vinya de Paratge Qualificat?

Sabeu què és? Els seus secrets?

A Vins El Cep us oferim la possibilitat d’esmorzar i tastar, en el seu lloc d’origen, un dels 10 Caves de Paratge Qualificat que existeixen actualment al mercat: el Claror.

Iniciarem l’activitat des del celler, tot gaudint d’una petita passejada entre vinyes fins a arribar a Can Prats, Paratge Qualificat.

Allà, descobrireu la història que s’amaga darrere de Vins El Cep i com treballem el Paratge Qualificat Can Prats en viticultura ecològica i biodinàmica.

Per poder conèixer els secrets de la verema i aprendre com aconseguir un bon vi, realitzarem un tast de diferents raïms i mostos.

Per tenir un matí rodó, gaudireu d’un esmorzar de pagès preparat per Cal Soler en aquest indret únic i d’un tast dels nostres vins i caves molt especial.

El Cava de Paratge és el resultat d’un lloc especial i concret, d’una vinya i una finca que per les seves característiques (de localització i terrer) es diferencia de la resta.

Els requisits per ser Cava de Paratge Qualificat:

- Més de 36 mesos de criança.
- Vinyes de més de 10 anys d’antiguitat
- Rendiment màxim de 8.000 Kg/Ha
- Àrea menor qualificada
- Control de rendiment d’extracció limitat a 48 Hl/Ha
- Verema manual
- Vinificació a la propietat
- Cava només d’anyada
- Traçabilitat íntegra des de la vinya fins a la comercialització de l’ampolla
- Qualificació del vi base
- Tast classificatori
- Distintiu específic de control qualitatiu



Us hi esperem!
 

Què inclou l'activitat
  • Visita a les Vinyes
  • Visita al Celler
  • Visita a la Cava
  • Esmorzar by Cal Soler
  • Tast de Vins i Caves (Entre ells el Claror, el nostre paratge qualificat)
Contacte
Telèfon
682267320
Correu electrònic
Adreça

Can Llopart Alzines, S/N
08770
Espanya

Municipi
Sant Sadurní d'Anoia

+ info

Temàtiques
A l'aire lliure
Tastos de vi i escumós
Públics
Adults
En grup
Sènior

Descobrir

Llocs d'interès

El Castell de la Santa Creu és un recinte fortificat d’època medieval, documentat per primera vegada l’any 1037
El centre cultural de referència del ferrocarril a Catalunya.
L’ exposició permanent de VINSEUM està dedicada a la vinya i el vi, i la seva relació amb el Penedès i amb Catalunya. El recorregut s’inicia a la tercera planta del Palau Reial i finalitza amb una degustació de vi o cava a l’espai de taverna del Museu.
El conjunt monumental de l’església i el castell de Sant Martí Sarroca, està considerat monument històrico-artístic d’interès nacional.

On anar

Planifica

Si ho necessites

Abans de venir, has de saber…

Què pots fer al Penedès

Agenda

Santa Margarida i els Monjos
del 2 a l’11 de juny de 2023
Gelida
Del 08 al 10 de juny

Ara és temps de…

Experiències per a tots